Friday, April 5, 2013

Kurang dari 1 jam..


Tinggal beberapa jam saja lagi..

Apa yang aku rasa ? Entah. 
Fikiran ? Kosong. 
Hmm.. Ini kali ke 3 aku buat kerja gila.~ Berbasikal mengelilingi Semenanjung ? Sebelum ini tak terfikir langsung nak buat benda-benda sebegini.
Kenapa aku nak buat eh ? Sebab aku sukakan cabaran.

****

Sepanjang hari mengadap lappy. Otak kosong. Persiapan camtu-camtu je la. Entah la tak tau kenapa cam takde perasaan ja. Relax dan cool. Tak fikir nak makan langsung. hrmm.. Apa yang aku tau, lepas solat subuh aku akan mula mengayuh basikal. Sendirian dalam gelap-gelita. GILA !

6hb April ya. Aku tetap ingat. Aku akan patrikan dalam ingatan. Aku tetap kotakan apa yang aku janjikan. 
Selamat !

- Peninsular On Tour Travelogue -
* Yesterday is a history, today is a story, tomorrow is mystery

Always unique totally interesting sometimes mysterious
- Life | Love | Nature | Sacrifice -
D<


No comments:

Post a Comment