Wednesday, March 15, 2017

Suatu Penghargaan untuk Kedua-duanya.

Aku kurang berminat untuk menonjolkan tentang peribadi diri. Akan tetapi sekiranya diminta membantu dalam sesuatu urusan kajian sesuatu 'tasks', ok baiklah.
Di sini aku paparkan satu blog yang aku anggap sebagai SUATU PENGHARGAAN untuk dia si penulis dan untuk diri aku sendiri agar dapat dijadikan kenangan untuk anak dan cucu aku kelak.

Sila ketik pada perkataan yang berhuruf besar untuk membaca.

-----------

Sedikit tentang si penulis. Beliau adalah seorang atlit sukan yang dipanggil Roller Derby. Aku yakin tak ramai rakyat MY yang tahu akan sukan lasak ini. Sila ketik  ~> Roller Derby
untuk mengetahui apakah dia.

Di tahun 90'an hanya popular aktiviti 'roller skate' di tempat hiburan ala-ala disko. Kini, di MY 'roller skate' hanya digunakan oleh anak-anak bermain di taman.

Menurut Delphine : "And there is unfortunately no roller derby team in KL, nor in Singapore (not any more). But it is a great great sport 😜"

Nota kaki kuku : Orang MY tulang lembut. Kalau main mau patah riuk. Gagaga. Sejujurnya, roller skate ni memang seronok dimainkan. Menjadi kegilaan zaman jahiliah aku di tahun 90'an. Noktah.

No comments:

Post a Comment