Thursday, December 22, 2011

Selamat Kembali Ke MY


Sambung cerita masa kat Hadyai

Love to be here
Aku masih tak puashati dengan perjalanan kali ni. Hati menarik-narik untuk aku terus bercuti. Perancangan drastik telah dibuat. Akhirnya LANGKAWI destinasi pilihan. Berbekalkan saki baki wang yang ada, termasuk mintak duit kat Enchek Rimau. Hajat terus ditunaikan. Menaiki teksi sapu dan kemudian menaiki bas ke jeti Kuala Perlis. 

senja di Langkawi

Untuk meminimakan lagi kos hidup kat Langkawi ni, aku sewa kereta RM50 sehari. Buat muka kesian , siap tunjuk duit dah abis. Makan tak kesah, tidur lagi la tak kesah. 
Tak de hotel, tak de chalet.
Hanya hamok.

tempat tidur percuma
Pusing-pusing pulau dan rehatkan minda yang memang STRES.





Akhirnya, setelah puas hati sebab duit dah abis, aku pun AKUR untuk pulang ke sarang.
Walau bagaimana pun, semua pengalaman yang aku dapat akan aku simpan hingga akhir hayat.
Asam garam gula-gula kehidupan.
MENARIK!

Kupasan : Lepas ni guna alternatif lain untuk berpetualang. Kos murah dan jimat. 
Persoalan : Apa dia ?
Jawapan : Naik BASIKAL  ja.

No comments:

Post a Comment